Bläddra
Sökresultat för Richard Normann... Rensa filter?

av:Richard Normann, Christer Ekberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Boken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av service och tjänst. Författaren förklarar ”sanningens ögonblick, dvs. det oåterkalleliga ögonblick då t.ex. restauranggästen smakar på sin maträtt – kort sagt då kunden bildar sig en åsikt om den service han…
Köp här

Isbn: 9789147097517

Utgivningsår:20120308

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

av:Editor:Richard Normann, Editor:Niklas Arvidsson

Köp här

Isbn: 9780470017784

Utgivningsår:20060331

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471485575

Utgivningsår:20010531

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BB

Köp här

Isbn: 9780471494393

Utgivningsår:20001031

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9780471986072

Utgivningsår:19980731

Utgivare: John Wiley & Sons

Mediatyp: BC

av:Richard Normann, Lennart Nordfors

Köp här

Isbn: 9789151836645

Utgivningsår:19990618

Utgivare: Prisma

Mediatyp: BC

av:Richard Normann

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Är service jämförbart med materiella produkter? Författaren strävar efter att konkretisera service och tjänster och analyserar dessa immateriella produkters olika delar. En klassiker i ny, omarbetad upplaga.Läs merBoken ger en djupare insikt i de personella insatsernas betydelse och en ny blick för marknadsföringen av…
Köp här

Isbn: 9789147060368

Utgivningsår:20000215

Utgivare: Liber

Mediatyp: BZ